TÄVLING HOS FINA IDA- VINN SMINK!

Jag är med och tävlar om det där underbara sminket HÄR. Varför vill jag vinna? Jag vill vinna för jag är pank,
& behöver verkligen nytt smink! Mycket är gammalt & resten är slut. Så, det behövs verkligen! & det var ju verkligen ett + att det var NYX-smink för det är superbra, fast jag äger inget..Men iallafall- var med och tävla ni också! Man förlorar ju inget på det! Man kan ju faktiskt bli en överlycklig vinnare ju? Det är bara att trycka HÄR så kommer ni till inlägget där ni också kan vara med & tävla. Bloggaren som har tävlingen heter Ida & är en jätteduktig make-up artist! Hon sminkar jättefint!! Verkligen värt att kolla in & inspireras! Så, vad väntar ni på?

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för tipset!

2011-06-26 @ 16:03:05
Postat av: Anonym

Lycka till! :D

2011-06-26 @ 16:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0