JAG ÄR MED & TÄVLAR OM EN IPHONE 4! AZUM TÄVLING!

Ja, ni hörde rätt! Helt sjukt roligt ja, man kan vinna en iPhone! Ett sånt fantastiskt pris, det är ju värsta drömmen att vinna det. Har varit med i säkert 15 tävlingar (minst) om att vinna en iPhone, fast jag har inte haft turen med mig..Men jag får väl hoppas på det den här gången. Om jag skulle vinna skulle jag ge iPhonen till min pappa i födelsedagspresent, han har länge tänkt köpa en iPhone men den kostar ju en hel del så andra saker går ju före en mobil. Jag älskar honom verkligen, men visar det tyvärr inte så ofta... & han har en gammal skrutt mobil.. hahahastackarn.. Så han skulle bli jätteglad vet jag. För vem vill inte ha en sån i födelsedagpresent..? Var med ni också, man förlorar ju absolut inget man kan ju faktiskt vinna! Så tryck här, här, HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR eller varför inte här för att komma till tävlingen!
Sen nu när jag tipsar om tävlingen på Kajsas blogg kan jag ju tipsa om henne blogg också! 
Har inte läst bloggen så länge, men fastnade där från första sekund. Hon är en superduper fin
tjej som skriver personligt & man märker att det kommer direkt från hjärtat. & hennes utseende,
hon är sååå fin! Ni måste kolla in bloggen, ni kommer ju KNAPPAST ångra er!
& glöm inte att vara med i tävlingen. :)

Kommentarer
Postat av: evelina

Tack för tipset, ska anmäla mig! :D:D

2011-07-19 @ 11:49:40
Postat av: sofia

oj, azum tävling ju :ooo

skitfin blogg hade hon också

2011-07-19 @ 11:50:22
Postat av: duvetvem

LYCKA TILL TILL DIG! DIN PAPPA ÄR VÄRD VINSTEN!

2011-07-19 @ 14:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0